Introducció

INTRODUCCIÓ

La costa del Garraf ofereix diverses opcions per a practicar esports nàutics, com ara caiac, vela, windsurf, submarinisme, catamarà, patí, open caiac, bodyboard…un munt de propostes que poden anar des d’un bateig de mar fins a un curs sencer d’alguna de les activitats nàutiques.

A la platja de Ribes Roges, o al club nàutic de Cubelles, podreu gaudir de totes aquestes activitats dirigides per monitors professionals, on la seguretat es combina perfectament amb la diversió i l’aprenentatge.

Vela i Kayak

VELA I CAIAC

Si voleu gaudir d’una jornada passada per aigua, la millor opció és evitar un dia de pluja i venir a la platja a practicar un d’aquests esports.

10h Arribada a la platja.
10h,30 Esmorzar.
11h Explicacions tècniques i sortida al mar. Jocs i esports a la platja.

13,30h Dinar.

14,30h Temps lliure a la platja o al parc. de Ribes roges o visita opcional.

Museu curiositats marineres
Llotja del peix
Port pesquer de Vilanova

Aquestes activitats es poden combinar el mateix dia (Caiac i vela en una jornada) o realitzar-se al llarg de varis dies mitjançant un curs (durant una estada de colònies, el curs escolar, viatge de final de curs, colònies d’estius, etc...)

Preu jornada amb Vela: 15 Euros.
Preu jornada amb caiac: 13 Euros.
Preu combinada vela i caiac: 23 Euros.

Altres preus consultar.

ESPLATJA’T

Proposem un seguit d’activitats organitzades a una platja de Vilanova durant tot el curs, dinamitzades per monitors esportius i de lleure. Aquesta proposta centre les activitats als espais de sorra de la platja, no fent activitats a l’aigua ni relacionades amb esports nàutics.

Amb aquestes activitats es Petén passar una bona estona a la platja, amb activitats esportives i de joc originals, divertides, vistoses, ordenades i segures. Realitzar també tallers de platja senzills, participatius i amb un resultat final atractiu. Potenciar la participació dels diferents grups d’edat sense discriminació i procurar la novetat, la varietat i la qualitat de les activitats.

Cada participant gaudirà en diferents espais de diferents activitats espotives de platja, jocs gegants i tallers a la sorra.

L’activitat es combina, si s’escau, en un bany al mar amb la vigilància de socorristes aquàtics, que es combinaria amb la proposta d’activitats.

Preu sense bany al mar: 10 Euros.

Preu amb bany al mar: 12-15 Euros en funció del número de participants.

DESCOBERTA PROJECTES :: Telf. 93 814 95 42 / 637 754 277:: info@descoberta.cat